Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Μπακαλιάρος με κουρκούτι (μπιφτέκια μπακαλιάρου)


mpakaliaros-me-kourkouti-by-elefteria

Υλικά
1 μεγάλη και χοντρή φέτα μπακαλιάρου
κουρκούτι
¾ φλ τσαγιού μπύρα
2 κουτ γλυκού λάδι
1 κουτ γλυκού αλάτι
1 αυγό
1 κρόκο αυγού
1 ½ φλ τσαγιού αλεύρι

Εκτέλεση
Βγάζουμε την πέτσα από το μπακαλιάρο και το βάζουμε σε μια μεγάλη λεκάνη με νερό.
Το επόμενο πρωί τον ξεψαχνίζουμε και βγάζουμε τα κοκάλα. Το ξεπλένουμε και το αφήνουμε στο στραγγιστήρι να φύγουν τα νερά.
Για να φτιάξουμε το χυλό: ανακατεύετε μπύρα, λάδι, αλάτι, και τα κροκάδια. Προσθέτουμε το αλεύρι. Το χτυπάτε και το αφήνεται στο ψυγείο για 1-2 ώρες.
Χτυπάμε το ασπράδι σε μαρέγκα και το προσθέτουμε στο χυλό και το ανακατεύουμε ελαφρά.
Τέλος βάζουμε και το μπακαλιάρο στο χυλό και ανακατεύουμε
Βάζουμε το τηγάνι στη φωτιά να κάψει και με ένα κουτάλι της σούπας παίρνουμε από το χυλό και το ρίχνουμε στο τηγάνι.

Δεν ξεχνώ
Το συνοδεύουμε με σκορδαλιά, ενώ για τα παιδιά μπορούμε να κάνουμε πούρε πατάτας.

7 σχόλια:

eleste είπε...

Ελευθερία πολύ ωραία συνταγή!
Εμένα ο μικρός πάντως την ταράζει την σκορδαλιά...χαχαχαχα!

Ανεράιδα είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή!! Να 'σαι καλά!

neli είπε...

Ωραία συνταγή θα τη δοκιμάσω .
Εγώ το κουρκούτι μέχρι τώρα το έκανα απλά με αλεύρι και νερό.
Να σαι καλά και χρόνια πολλά.

Pansofix είπε...

το κουρκουτι με μπυρα κανει το μπακαλιαρο πολυ τραγανο...

painter είπε...

Μούρλια φαίνεται ο μπακαλιάρος σου Ελευθερία μου!!!
Το κουρκούτι με μπύρα είναι όλα τα λεφτά...
Κι εγώ έτσι το φτιάχνω, μόνο που δεν βάζω αυγό. Φαντάζομαι έτσι θα είναι ακόμα καλύτερο!!!
Και του χρόνου να είσαι καλά!!!

Αλεξάνδρα είπε...

Super! η συνταγή σου Ελευθερία!!!

Εμένα ο μπακαλιάρος μου αρέσει όπως και να είναι μαγειρεμένος!!!!

Ελευθερία είπε...

τα τελευταια χρονια του βγαζω το πετσι πριν το βαλω στο νερο
μετα το ξεπλενω καλα κατω απο τρεχουμενο νερο
το κανω.... νιανια, το ξεψαχνιζω και
τον βαζω σε λεκανι με νερο και τον ζουλαω λες και ζυμωνω
αλλαζω 3-4 νερα το ενα ππισω απο το αλλο σχεδον και μετα αλλο ενα το πρωι
μετα το βαζω σε τρυπιτο να στραγγισει
και μου βγαινει και αναλατος
αφου τηγανισω τους πορωτους δοκιμαζω και μετα αν χρειαστει προσθετω αλατι στο κουρκουτι