Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Γερμανική πατατόσουπα

πατατοσουπα η γερμανικη

πριν καμιά 20αρια μέρες ανακάλυψα στο blog as crisp as it gets μια συνταγή που μου θύμισε πολύ τα παιδικά μου χρόνια
από τότε κάθε μέρα την έβαζα στο πρόγραμμα και κάθε μέρα τα παιδιά ζητούσαν κάτι άλλο και τελευταία στιγμή άλλαζα μενού
μέχρι που μια μέρα, είχε πολύ κρύο όπως ακριβώς και τότε που την έκανε η και που όπως είπε και η ίδια "δεν θες να βγεις από το σπίτι σου".

αν εξαιρέσουμε ότι εγώ τις πατάτες τις έκοψα και δεν τις πάτησα μετά να λιώσουν
και έβαλα και λίγο παραπάνω ζουμακι για να μην γκρινιάζει ο άντρας μου
ακολούθησα πιστά όλες τις άλλες οδηγίες της

αν θέλετε και εσείς να την δοκιμάσετε δεν έχετε παρα να πατήσετε επάνω
πατατόσουπα η Γερμανική (kartoffelsuppe)

ξέχασα να αναφέρω ότι ο άντρας μου έφαγε 2πιάτα και τα παιδιά άδειασαν τα δικά τους αδιαμαρτύρητα λέγοντας ότι είναι η πιο νόστιμη σούπα που έφαγαν ποτέ!!!!

σ ευχαριστούμε!!!!!

5 σχόλια:

crispy είπε...

Ελευθερία καλημέρα!
Χαίρομαι πάρα πολύ που η σούπα έγινε ομόφωνα αποδεκτή!
Και σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά και τα καλά λόγια!
Αν μπορέσω , στο μέλλον θα αναφέρω κι άλλες συνταγές γερμανικές που μου έμαθε η θεία μου!
Και πάλι καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Betty's Cuisine είπε...

Δεν λέμε όχι στις σούπες, ειδικά με τέτοια υλικά!
Μπράβο σε σένα και στην crispy!

kiki είπε...

Θα με κάνεις να τη δοκιμάσω κι εγώ που δεν είμαι της σούπας!
Καλό μήνα!

Katerina είπε...

καλημέρα και καλό μήνα!!

Ελευθερία είπε...

crispy θα περιμενω με αγωνια τις υπολοιπες συνταγες της... θειας σου!!!!

Betty's Cuisine μοσχοβολισε ολο το σπιτι!!!!!

kiki και εγω δεν τις θελω καθολου αλλα ειναι οτι πρεπει για τα παιδακια που τις εχουν αναγκη

Katerina καλο μηνα και καλη μερα και σε σενα!!!!